Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> МАРКЕТИНГ
Печать списка
--> МАРКЕТИНГ
Рубрика
- Название:
- МАРКЕТИНГ
Печать списка
Связанные описания:

Статья
Gulakova, O.V.
Gustomer orientation of b2b firms in emering markets: evidens from Russia
2019 г.
ISBN отсутствует
Gulakova, O.V.
Gustomer orientation of b2b firms in emering markets: evidens from Russia
2019 г.
ISBN отсутствует
Книга
Handbook of Marketing Analytics. Methods and Applications in Marketing Management, Public Policy,...
Edward Elgar, 2018 г.
ISBN 9781784716745
Handbook of Marketing Analytics. Methods and Applications in Marketing Management, Public Policy,...
Edward Elgar, 2018 г.
ISBN 9781784716745
Книга
Handbook of research on customer equity in marketing
Edvard Elgar, 2015 г.
ISBN 978-1-7810-0497-5
Handbook of research on customer equity in marketing
Edvard Elgar, 2015 г.
ISBN 978-1-7810-0497-5
Статья
Шальнова О.А.
Indoor-реклама: направления развития на российском рынке
2010 г.
ISBN отсутствует
Шальнова О.А.
Indoor-реклама: направления развития на российском рынке
2010 г.
ISBN отсутствует
Книга
Doole I.
International marketing strategy : analysis, development and implementation
International Thomson Business Press, 2004 г.
ISBN 1-84480-025-3
Doole I.
International marketing strategy : analysis, development and implementation
International Thomson Business Press, 2004 г.
ISBN 1-84480-025-3
Книга
Palmer A.
Introduction to marketing. Theory and practice
Oxford University Press, 2004 г.
ISBN 0-19-926627-1
Palmer A.
Introduction to marketing. Theory and practice
Oxford University Press, 2004 г.
ISBN 0-19-926627-1
Статья
Кондратюк М.А.
Lifestyle-коммуникации. Основные тренды и направления коммуникационных услуг
2015 г.
ISBN отсутствует
Кондратюк М.А.
Lifestyle-коммуникации. Основные тренды и направления коммуникационных услуг
2015 г.
ISBN отсутствует
Статья
Минина Т.Б.
Love-маркетинг - новая парадигма внутриорганизационного маркетинга
2012 г.
ISBN отсутствует
Минина Т.Б.
Love-маркетинг - новая парадигма внутриорганизационного маркетинга
2012 г.
ISBN отсутствует
Книга
FitzGerald M.
Marketing communications classics: an international collection of classic and contemporary papers
Thomson, 2004 г.
ISBN 1-86152-507-9
FitzGerald M.
Marketing communications classics: an international collection of classic and contemporary papers
Thomson, 2004 г.
ISBN 1-86152-507-9
Книга
Fill C.
Marketing communications. Engagements, strategies and practice
Prentice-Hall, 2006 г.
ISBN 0-273-68772-7
Fill C.
Marketing communications. Engagements, strategies and practice
Prentice-Hall, 2006 г.
ISBN 0-273-68772-7
Книга
Marketing metrics. 50+ metrics every executive should master
Wharton, 2006 г.
ISBN 0-13-187370-9
Marketing metrics. 50+ metrics every executive should master
Wharton, 2006 г.
ISBN 0-13-187370-9